blogguppdatering är min absolut starkaste sida!

Hej på er!
Jag har fått någon typ av Photoshop på min dator! får se hur mycket jag kommer sitta där och pilla... på mina tår.
;) Jag är inte så duktig på sådana saker, och så blir jag SÅ otålig när det inte går bra.

Jag är glad att denna skoldag är över! Det har inte varit så jobbigt, men det var ungefär tusen grejer att göra just idag, onsdag den 19e, och nu är everything over. Inga fel i det, nej.
Annars idag tänkte jag göra lite geografiuppgifter, och sedan panta en massa burkar och flaskor för att få lite extra pengar. Det kan verkligen behövas, vill jag lova.
Åker till Stockholm med skolan nästa vecka. Det blir väl lite shopping, och även utgång, och med tanke på att det redan nu är lite knapert på pengafronten så.. Panta flaskor är en bra idé, helt enkelt!

Nej, nu ska jag leka med bilder :)


vad gör vi här erica? förutom att vara skitsnygga menar jag! ;) och bara så ni vet - svårt som det kan vara att tro det! - så är inte denna bild photoshopad! Den är bara vanligt suddig - och ja - vi HAR SÅ stora bröst.
(haha, nej de syns inte.. men ändå!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha! FIIIIIN BILDE! :D



Keep up the good work with the blogging! ;)

2010-05-21 @ 19:02:31
URL: http://errexo.blogg.se/
Postat av: Anonym

JÄTTESNYGGT! KEEP UP THE GOOD WORK med bloggningen :)

2010-05-21 @ 19:29:24
URL: http://errexo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0