en ny vecka!

Godmorgon godmorgon mina vänner!

Jag är relativt pigg. Med det menas att jag åtminstone kan trycka på tangenterna i lagom snabb takt. Annars är det inte så mycket mer ;)
Idag är det Solbergaklassiker - man ska springa 14 km, men lyckligtvis har jag välsignats med vänner som också gärna går istället vid sådana här tillställningar. Det gillas! Egentligen borde man väl ta tag i saken och bli en sådan som springer åtminstone en bit av vägen, men å andra sidan så njaaae, vi får se hur det blir med det!

Hursomhelst går bussen kvart över, så jag ska snart borsta gaddarna och sätta mig på cykeln. Ska hinna älmna in en bok innan bussen också.
So I guess this is goodbye..

Goodbye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0