god morgon?

hej på er alla glada!

Jag har just ätit frukost, det var gott, eller GÖÖ som Emma sade igår. Nu har jag precis läst klart lite bloggar och ska nu försöka skriva lite själv, bara för att fylla tomrummet som ofta härskar i min blogg. Detta ska naturligtvis genomföras med två busiga katter som vill vara på mig, på tangentbordet, på databordet och på vardagsrumsbordet (där får de absolut inte vara. jag gissar på att de egentligen vet det by now, men bara försöker få uppmärksamhet). Dessutom gnäller de lite sött och heart breaking då & då, vilket får en att lyfta upp dem och pussa lite på dem fastän man för en halv sekund sedan ville låsa in dem i en skrubb. tyvärr har vi ingen skrubb här hemma.


ÅÅÅH.
jag blir lika frustrerad varje gång det tar en kvart - minst - att ladda upp en bild, men nu får det va'!

haj haj på er,
nnu åker jag snart till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0