no complaining this week

Hallå på er!
how are you?

Den här veckan kommer vara softsoftsoft! Idag har jag nämligen tre lektioner, som varje måndag, och imorgon kör vi lite orientering och sedan.. sedan är vi lediga resten av veckan!
WONDERFUL

Ska nog ta och köpa gymkort då kanske och träna? För jag är sjukt sugen på det, kanske för att jag är sjuk. Men jag har inte tränat på megalänge. Jag har inte haft motivation eller ork. Och det där med orken är en så dålig ursäkt, det vet jag ju själv. För man blir inte direkt piggare av att inte röra på sig. Men det är ändå vad jag sagt till mig själv, hehe. En mer godtagbar ursäkt är att jag haft en del i skolan att göra.

Men we'll see hur det blir med gym och så.
Men jag måste hursomhelst röra på mig, there's no question about that.

Ha det bra! Det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fine thank you! and you? ;) Jag tycker verkligen du ska skaffa gymkort om du inte vill cykla lite istället:D

2010-05-10 @ 18:56:33
URL: http://errexo.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahahaha. va tätt du är då! :P

2010-05-13 @ 12:37:29
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0