poor poor me

Hej hej!

Angående rubriken så är jag sjuuuuk. Jag tycker fruktansvärt synd om mig. Idag står nämligen konsert med kören och kalas hos Ida a på schemat! Men jag är mycket tveksam om jag kommer orka något av det. Ytterst tveksam är jag över konserten, särskilt eftersom jag är sopran och min röst låter som bäst som en rasslig tenor, haha.

Men dricker te och äter apelsiner för fullt. Hoppas på att bli bättre i halsen. Annars får det bli att ligga hemma och se på Dagboken - inte för att det är fy skam eftersom Dagboken är riktigt bra, men jag blir så fort rastlös nuförtiden.

Well, we'll see where this will end!


Jag gillar fredagar med fika!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag gillar ALLA dagar med fika:)

2010-05-08 @ 13:09:43
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0