va hände sen då?

det är den eviga frågan!

jag gillar inte måndag eftermiddag just nu,  eftersom den kommer bestå mestadels av Företagsekonomi och även lite matematik. kan hända att matematiken blir lidande. Fast NEJ, för vi har fan prov om en vecka, och torsdag- lördag är det stockholm som gäller; och jag behöver verkligen räkna matte.
Rolig dag jag har framför mig - eller vad säger ni?  Men jag har inte italienska som vissa andra iallafall! Det är rätt göttgöttigöttgött faktiskt.

Fast först blir det lite koll på ikea.se ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bugar och bockar även jag för kvällen! Dessutom så är italienska rätt så kul så jag ångrar I N G E N T I N G !



Meeen vad hände sen då?

2010-05-25 @ 15:33:38
URL: http://errexo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0