when you're too in love to let it go

Hejsan!
rubriken har ingenting med mig att göra, förutom att jag dels alltid är förälskad i förälskelser - fina kärlekshistorier alltså - och dels för att jag lyssnar på en av de finaste låtarna någonsin. För den som inte vet vilken det är kan jag upplysa er om att det är Coldplays låt Fix You. Old but worth more than gold! så att säga..

ÅH. jag kom på att jag vill läsa en blogg nu, när vi (jag) pratade (skrev) om kärlekshistorier.. Jag läste en blogg där en tjej skrev söta heart-breaking love storys en gång i tiden. problemet är att jag inte minns vad bloggen heter. Synd!

även nu ger jag upp projektet att ladda upp en bild. Seriöst, vad är det för fel?  haha. det är ganska skrattretande hur segt det är. enought now, natalie! focus on the love.

och på tla om love - ni minns inlägget om hur jobbiga katterna är? det kanske förresten var imorse jag skrev det? haha, jag har ingen koll! hursomhelst, just nu är de känslorna HELT bortglömda. I mitt knä ligger nu en söt liten Sigrid och vilar sitt huvud mot min arm. Det, om något, är heart breaking! Jag vill aldrig gå härifrån.

Kommentarer
Postat av: Sanna

1. Den låten är helt underbar!

2. Jobbigt när man glömmer bort vad fasiken bloggar heter, som man vet är skitbra!

3. Bilden kanske är för stor? Prova att förminska den vettja:)

4. Sigrid?! Hur gulligt?! Hur ser den katten ut? :)

2010-05-20 @ 22:13:31
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0