hur han verkade förundras över henne också

Hej!

jag har vägrat att lägga mig ikväll. jag kommer dock göra det inom tjugo minuter, om jag känner mig själv rätt. rubriken kommer från någon slags text jag skriver just nu. om ett så fint par. de är så fina att jag blir alldeles kär i dem. i ord är de inte lika fina än, men i mitt huvud finns de, jag behöver bara sätta rätt ord på rätt plats. så kanske andra också får ta del av dem någon gång.
ännu en kärlekshistoria.
kanske uttjatat.
det är bara det att jag tycker att de alla är så vackra. Och vem bestämde att kärleken tar slut vid ett visst antal förälskelser?
jag blir bara coolare för varje dag - kan ni också se det?


Kommentarer
Postat av: visornas andan

Du är fin.

2010-11-23 @ 16:24:12
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0