tatueringar

Jag är så sjukt sugen på att tatuera mig igen! Men jag vet inte vad, eller vart, för det finns så mycket fint! och hursomhelst är jag inte ekonomiskt redo att göra det heller för tillfället ;)
men här får ni lite smakprov på snygga/coola/roliga tatueringar :D
jag har snott allt från den awesome bloggen http://researchtattoos.blogspot.com/ 


den här (fåglarna) är himla söt och fin. live-tattoon är också snygg


åh. åh åh åh. typsnittet. placeringen. orden.


skojsig!


någon som vet om det här är från harry potter? har inte läst någon av böckerna med marodörkartan på engelska ;) men det känns onekligen som det kan vara därifrån!


är den här hur cool som helst? ja




äcklig men häftig!


just den här ser faktiskt rätt äcklig ut, och inte så skojig, men jag gillar att man skrivit med blindskrift! ashäftigt!


SÅ. det var några random bilder,
nu ska jag snart sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0