älskade fina måndag

Hej på er!

Tänk om varje vecka började med en sådan rubrik? ;) Hursomhelst, den här dagen har varit bra - jag överdrev lite i rubriken bara. Gick upp halv sex. Halv sex. Halv sex. fem trettio. Jag var äckligt trött.
22 minuter över sju var jag och mamma på Värmlands Trafik Center i Grums. Vi skulle vara där kvart över. Oh well!
Allt gick bra och det var kul att göra halkbanan :) När den var klar åkte jag och mamma till Ikea! Jag köpte inget själv, men jag är sjukt nöjd ändå. Jag var på Ikea, och jag gillar Ikea. dom har fått julsaker nu...... he. hehe.. hehehe. Jag och Ida ska dit snart, och jag kommer pillipilla på julsakerna jättemycket. Fast det slutar inte där! Jag tänker köpa saker också! oooh vad jag ska köpa juljlus (vilket onekligen låter som Julius bara man betonar det rätt - eller fel)!


snodd från leloveimage.blogspot.com (aaaaaawesome blogg. jättefin. superduperfint)

Nu har jag precis kommit hem efter mitt och ovanstående Idas enormt högklassika gympass. Alltså det värsta idag var inte att jag inte har kondition eller är svag eller så. Det var ett lame träningspass eftersom det var så fucking jävla snopptråkigt! 2 bad, men så är det.

GoDnAtT
(åååh, jag kan lura er hur mycket jag vill. Bara för att jag srkiver godnatt så tror ni att jag ska sova. Det ska jag inte. Än.)


Kommentarer
Postat av: visornas andan

hahah, underbart slut :D

2010-10-19 @ 22:05:55
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0