min helg, so far

Hej där!

Kom hem från Högskoleprovet för typ en timme sen (handlade efteråt också, för det slutade typ tio över fyra), och jag är sjukt trött!  Måste sova lite snart, om jag ska orka hänga med brudarna ikväll :)
Igår var vi hemma hos Gabbi - som förövrigt blev storasyster inatt :v - och lekte lite. Först spelade vi Doobidoo och sen, sen ni hände det grejer! haha. Någon kom på den geniala idén att leka Pandoras Ask (med stort A, erica ;) )! Med risk för att det skulle bli jävligt infekterat så skrev vi ändå frågor och körde i sann PH-anda! Det var askul! Vissa fick dock flertalet likartade frågor ;) Kanske ökr vi ikväll igen?!
Jag gillar mina tjejer jag!

Nu ska jag hursomhelst ta ett bad, fryser!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0