natalie är tjejen med den bra bloggen :)

HEJ SNUTTISAR!

Vill påpeka att min blogg är bäst. <3 <3 <3
kan sedan säga att jag varit på scoutmöte idag, det var skoj. och att jag varit väldigt glad i två dagar, det är verkligen skoj. men att det är synd att marie var sjuk idag, saknade henne! hoppas för hennes skull att hon läser :)

Sedan vet jag inte vad jag ska tillägga, det var väl det viktigaste i min vardag just nu :v (den smileyn är en pacman-smiley. som jag missbrukar på chatten. men jag gillert)
♣ en sådan här skulle jag vilja kunna göra på chatten också. Varför? Don't really know, men det vore awesome.


Känns lite sådär att beställa studentmössa nu i dagarna förresten. JAG SLUTAR INTE ÄN, OKEJ??! jag får både panik och gläjdehopp i bröstet när jag tänker på det. studenten.. Oh well! :) blir nog awesome hursomhelst.

BYE!

Kommentarer
Postat av: visornas andan

vi har redan betalat våra.. inte okej!

2010-10-13 @ 12:24:29
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0