yes yes yes

Hej!
vad rubriken låter positiv! bra det!

Jag har inte så mycket att skriva, men äsch ;) Kan berätta att jag hade en rätt bra helg faktiskt! förutom söndagen......... haha. Men det blir sådana dagar också ibland, apparently. Har inga bilder att visa tyvärr, eftersom jag aldrig tar några! 

Idag har jag varit i skolan, och sedan chillaxat med Ida och Christian :) och pantat burkar! gillar att vi i vår familj samlar på oss ungefär fjorton säckar burkar och flaskor som vi sedan pantar i ett kör. Gillar även mammas fördelning av pengar, även om det blev till hennes fördel ;)


fräsch bild.. ;) på Grodan i estocolmo iallafall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är suuukt dålig på att ta kort. särpning! (lobby kallas det dock nu!)

2010-10-05 @ 20:32:42
URL: http://errexo.blogg.se/
Postat av: Sanna

2010-10-12 @ 21:46:20
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: Sannus igen

Neeeeej Oboy är ett av djävulens mest avskyvärda påhitt!

2010-10-12 @ 21:46:47
Postat av: S

Haha, var inte elak! Han är ju ett snyggo:)

2010-10-12 @ 22:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0