jag har samma trasor, går och röker samma marlboro

Hej hallå!

Här sitter jag och ska blogga mitt i natten! ja, jag är sjukt medveten om att klockan bara är tio, men det känns som minst två. Haha, sorgligt.

och hur mår jag idag?
Lite sisådär/ det varierar/ både bra & dåligt.
Okej?
Well, I hope it's okay i alla fall. 

Idag efter skolan har vi varit lite hos morfar och träffat lite släkt, sedan har jag mestadels varit hemma. Rätt skönt faktiskt, och jag är glad att det inte var party på schemat idag, för då hade jag dött av trötthet. Samtidigt sitter jag och gnäller över att jag har tråkigt! 
Haha, mammas kille frågade mig om jag aldrig blir nöjd.
"Du har fått potatisgratäng, " (jag älskar potatisgratäng)," du kan få Kitkat och du har fått sitta vid datorn länge. BLIR DU ALDRIG NÖJD?"
fast han sa det skämtsamt. Men jag svarade att jag inte blir det. Och jag skojade också. vilket gäng med skämtare vi är, va?



 

IMORGON SKA VI HA KUL!!! PÅ TIKI!!!  YES, DET SKA VI!!!!!!!!

Godnatt kära medmänniskor. Vi hörs innan vi syns! Haha, jag är kulig tjej jag.. vi syns förmodligen innan vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0