torsdag 23/9

Hej på er!
Idag har varit en lång dag, känner jag.
Heldag i skolan med marknadsföring, redovisning & beskattning och psykologi. Sedan blev det att sätta sig vid en dator och skriva svenska tills fyra, då jag gick och umgicks med Ida och Christian istället, eftersom skolan typ stängde.
Klockan sex begav jag, Ida, Anders och Katrin (anders mommy) oss till Åmotfors på scoutmöte. Det var kuel och vi planerade inför hösten, och sedan jag kom hem för typ en timme sedan har jag skrivit program och skickat iväg ett utkast till en av ledarna för godkännande.

Men jag är riktigt upprörd! Facebook funkar ju inte för mig! Asjobbigt, om jag ska vara ärlig.

Nu ska jag fortsätta på svenskajävlarapportskiten :)


jag vill gå på konsert! Det här är från Lasses spelning i Karlstad, fjärde november förra året. Vilken kväll! Helt jävla awesome med tanke på att jag var med två bra vänner på konsert. men smart som jag var så tog jag svininfluensasprutan innan på dagen, så jag fick feber osv, så det var lite speciellt ;) Sedan kunde vi inte sova hos den vi egentligen skulle sova hos, så vi ended up på vardagsrumsgolvet hos en gammal (ung) scoutledare! Men det var inga fel i det, och jag saknar den dagen/kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0